بیمارستان اورولوژی پاستورنو تهران

بیمارستان اورولوژی پاستور نو یکی از پیشرفته ترین مراکز تخصصی در زمینه خدمات درمانی و جراحی های کلیوی و مربوط به آن است. پزشکان و جراحان متخصص و مجرب این مرکز بهترین و موثرترین روش های درمانی را با بالاترین کیفیت به صورت شبانه روزی ارائه می دهند.
 
برای دریافت نوبت و مشاوره میتوانید بدون هیچ گونه پرداخت با شماره  زیر تماس حاصل نمایید و راهنمایی دریافت نمایید.و همچنین برای ویزیت متخصص اورولوژی وقت رزرو نمایید.

بهترین بیمارستان اورولوژی تهران

کلینیک ارولوژی بیمارستان خصوصی و فوق تخصصی پاستورنو تهران

مرکز اورولوژی بیمارستان پاستورنو مفتخر است که همواره بهترین خدمات درمانی و پزشکی را در زمینه ی از بیماری های اورولوژی با پیشرفته ترین ابزار و خدمات درمانی ارائه داده است. این مرکز با انجام اقدامات موثر پزشکی مطمئن، یکی از مناسب  ترین مراکز برای درمان و تشخیص بیماری های کلیوی و اورولوژی می باشد.

که با پزشکان متخصص و کادر درمانی بسیار مجرب، رویکردهای درمانی موثری را به منظور کمک به بیماران در مبارزه با مشکلات کلیوی ارائه می دهد.

پزشکان متخصص و بسیار ماهر کلینیک اورولوژی بیمارستان پاستورنو با جدیدترین تجهیزات پزشکی و تکنولوژی مدرن به صورت تمام وقت، متعهدانه به ارائه خدمات درمانی پیشرفته در زمینه ی بیماری های کلیوی و دیالیز و پیوندهای کلیه میپردازند. هدف ما ارائه بهترین خدمات درمانی و موثر پزشکی با بالاترین استاندارهای مراقبتی به منظور هدیه دادن سلامتی به بیماران محترم است.

خدمات زیر جزء خدمات درمانی کلینیک اورولوژی بیمارستان خصوصی پاستور نو تهران می باشد، که مدیران بیمارستان با به کار گیری تیم پزشکی متخصص و حرفه ای در زمینه درمان بیماری های اورولوژی تصمیم دارد تا بهترین کیفیت درمانی را به شما عزیزان ارائه دهند.

بخش های درمانی بیمارستان اورولوژی پاستورنو تهران

0%
درصد رضایت بیماران از کلینیک اورولوژی
0%
درصد تخصص تیم پزشکی اورولوژی بیمارستان پاستورنو

تشخیص و درمان بیماری کلیه

ارائه خدمات درمانی تشخیص و درمان بیماری های کلیوی

تشخیص و درمان بیماری مجاری ادراری

درمان بیماری مجاری ادراری

تشخیص و درمان بیماری پروستات

انجام آزمایشات و درمان پروستات

تشخیص و درمان بیماری بیضوی

چکاپ و درمان بیماری های بیضوی آقایان 

جراحی بیماری های اورولوژی

اتاق های جراحی جنرال و پزشکان متخصص در جراحی بیماری های اورولوی

 برای دریافت نوبت کلینیک اورولوژی بیمارستان خصوصی پاستورنو میتوانید از بخش رزرو نوبت آنلاین وقت گرفته ، و یا با شماره تماس بیمارستان تماس گرفته،و با اوپراتور ما در ارتباط باشید و وقت مورد نظر خود را رزرو نمایید، همچنین میتوانید با مشاهده برنامه کلینیک های بیمارستان، در وقت حضور پزشک اورولوژی ،به بیمارستان مراجعه نمایید.

در صورت شرایط استراری می توانید با شماره زیر تماس گرفته و در بیمارستان اورولوژی پاستورنو وقت رزرو نمایید

شماره تماس 021-88515258

بهترین کلینیک اورولوژی تهران

کلینیک اورولوژی بیمارستان پاستورنو مرکزی تخصصی و کاملا پیشرفته  است که مفتخر به همکاری با تعدادی از جراحان و متخصصان با استعداد این حوزه بوده و به منظور تشخیص و درمان مشکلات کلیوی پیچیده و مراقبت از بیماران با استفاده از موثرترین و پیشرفته ترین ابزار کاملا مجهز شده است.
 
آیکن ساختمان بیمارستان

بیمارستان اورولوژی پاستور نو تهران

دارای بهترین و برند ترین تیم دکتر ارولوژی در ایران

تیم متخصص اورولوژی بیمارستان پاستورنو تهران :

مقالات پزشکی